Jak se přihlásit k očkování? Jak se registrovat?
Zájemci o očkování se musí zaregistrovat prostřednictvím centrálního rezervačního systém na webu https://crs.uzis.cz/.
Kvůli registraci do nemocnice prosím nevolejte ani nepřicházejte, personál nemocnice REGISTRACI NEPROVÁDÍ. S registrací může seniorovi pomoci blízká osoba, praktický lékař, obecní úřad nebo pracovníci na bezplatné lince 1221.
Rezervace termínu nastává až ve chvíli, kdy vybrané očkovací místo má volnou kapacitu.
V takovém případě obdržíte SMS zprávu a prostřednictvím PIN2 kódu provedete rezervaci termínu na adrese https://reservatic.com/ockovani.
Přesný postup, aktuální informace k vakcinaci včetně nejčastějších otázek a odpovědí naleznete na adrese https://koronavirus.mzcr.cz/ockovani-proti-covid-19.
Registrace si musí vždy vytvořit zájemce sám.
Jaký je rozdíl mezi registrací a rezervací, je to stejné?
Registrace je vyjádření zájmu o očkování v preferovaném očkovacím místě. Registrovat se mohou pouze ti, které stát zařadí do právě očkované skupiny.
Po registraci následuje rezervace termínu, která je výběr konkrétního termínu očkování v preferovaném očkovacím místě. Rezervaci může provést pouze ten, kdo je na řadě a dostane výzvu pomocí SMS s PIN2. Ten spolu se svým rodným číslem zadá na webu https://reservatic.com/ockovani a systém pak nabídne volné termíny v očkovacím místě.
Nemohu přijít na očkování, jak mám termín zrušit?
Pokud se nemůžete ze závažných důvodů na očkování nebo 2. dávku přeočkování dostavit, obratem nás prosím informujte na:
- e-mail: vakcinace@nemzn.cz
- telefon: 515 215 600
Při včasném zrušení jsme schopni vakcínu přerozdělit jinému registrovaného zájemci a zabránit tak jejímu znehodnocení.
Mohu měnit termín 2. dávky očkování? Co mám dělat, když se na 2. dávku nemohu dostavit, mohu se přeobjednat?
Bohužel termín je pevně dán systémem, protože v jiném termínu pro Vás očkovací místo nemá rezervovanou druhou dávku. S ohledem na logistiku je nutné respektovat přidělené termíny a my o to moc prosíme.
Pokud se opravdu ze závažných důvodů nebudete moci na 2. dávku dostavit, bude vám přidělen termín, ve kterém budeme mít volnou dávku, může to být až za několik dní, proto doporučujeme dodržet termín aplikace, aby byl dodržen také časový rozestup mezi oběma dávkami. Od 1.4.2021 je interval mezi dávkami stanoven na 42 dnů.
Můžeme se přehlásit jinam, když už jsme se registrovali ve Znojmě?
Pokud někomu bude vyhovovat jiné očkovací místo s tzv. pomyslnou kratší frontou, může si ho klidně změnit a provede celou registraci znovu.
Jsem zaregistrovaný, přišla mi i druhá sms s pinem 2 pro vytvoření rezervace, ale rezervaci nelze vytvořit, proč?
Pravděpodobně jsou ve chvíli, kdy se hlásíte, všechny termíny již obsazeny. Vyčkejte až obdržíte další SMS s informací, že byly uvolněny další termíny k rezervaci.